تعمیر تلویزیون سامسونگ

برطرف کردن خرابی و مشکلات آن یکی از کارامد ترین  شرکت تعمیرات لوازم خانگی در مرکز تهران و کرج با ضمانت معتبر و مدت دار. مرکز تعمیرات سامسونگ در خدمت شما همشریان عزیز است تا مشکل پیش آمده برای تلویزیون شما را برطرف کند.

جهت هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان درمورد مشکلات تلویزیون سامسونگ خود میتوانید با مرکز تعمیرات سامسونگ به واسطه شماره تلفن : ۴۴۲۴۱۱۸۲-۰۲۱

تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، بک لایت تلویزیون

 

در تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ ، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیر تلویزیون سامسونگ به مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید.

سوالات متداول تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود ؟

قدیمی شدن قطعات، ویروسی شدن مین برد و خراب و نامرغوب بودن کابل hdmi از علل روشن نشدن تلویزیون است که برای رفع هر کدام لازم است از مشاوره رایگان مرکز تعمیرات سامسونگ کمک بگیرید و تا در صورت نیاز کارشناس تعمیرات به محل اعزام شود

چرا تصویر تلویزیون سیاه شده است ؟

یکی از دلایل سیاه شدن تلویزیون وجود خرابی بک لایت یا نور پس زمینه ، خرابی پنل تلویزیون samsung و سوختگی پیکسل میباشد

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

مشکل نداشتن تصویر در حالی که تلویزیون سامسونگ شما صدا دارد نیاز به بررسی متخصص تعمیرات سامسونگ دارد و برای بررسی این مشکل باید صحت برد پاور، بک لایت و ال ای دی های بک لایت ( به طور کلی لامپ های بک لایت) را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا تلویزیون خاموش/روشن میشود

مشکل خاموش/روشن شدن تلویزون سامسونگ ممکن است مشکل جدی نباشد پس میتوانید با مشاوره گرفتن از متخصصین ما درصورت جدی نبودن مشکل آن را برطرف نمایید، باید بدانید که خرابی بخش پاور، اختلال در قسمت بک لایت، مواجه شدن با نوسانات برق و خرابی ورودی Hdmi باعث خاموش/روشن شدن مدام تلویزیون می شود.

دلایل خرابی پنل تلویزون سامسونگ چیست

شکستگی پنل تلویزیون سامسونگ ، آبخوردگی پنل تلویزیون ، فلت های آسیب دیده و پیکسل سوختگی در خرابی پنل تلویزیون سامسونگ موثر هستند. برای تعمیرات پنل تلویزیون باید به  مرکز  تعمیرات تخصصی سامسونگ مراجعه کنید، زیرا حساسیت بسیار بالایی دارد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون سامسونگ

  • تلویزویون سامسونگ را به دور از رطوبت و دما نگهداری کنید
  • تلویزیون خود را به محافظ وصل کنید
  • تلویزیون را لمس نکنید ، به هیچ عنوان
  • گرد و غبار را مرتب از تلویزیون خود پاک کنید
  • مواردی را که باعث داغ شدن تلویزیون میشود انجام ندهید
  • از قرار دادن وسائل اضافی همچون گلدان، لیوان آب، ساعت، سوزن و سنجاق و مانند این‌ها ، در نزدیکی تلویزیون جداً خودداری کنید.
  • هرگز تلویزیون را در محلی که نزدیک در و پنجره می‌باشد و بدین ترتیب در معرض جریان هوا قرار می‌گیرد ، قرار ندهید.
  •  روی تلویزیون پارچه و یا رو انداز قرار ندهید .

جهت هماهنگی برای اعزام متخصص به محل و دریافت مشاوره رایگان  باما تماس بگیرید

سرویس و چک تلویزیون سامسونگ

رسیدگی و چک همیشگی تلویزیون سامسونگ و مراقبت و نگهداری از آن به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می کند. متخصصین مرکز تعمیرات سامسونگ با ارائه سرویس تلویزیون سامسونگ برای شماعزیزان در حفظ کارآیی دستگاه شما به یاری تان می آیند. با انجام سرویس های منظم سالانه و یا هر شیش ماه یکبار، می توان هرگونه ایراد جزئی موجود در تلویزیون را قبل از پیدا شدن مشکلی بزرگ در تلویزیون سامسونگ ، برطرف نمود و درنتیجه تلویزیون سامسونگ را در شرایط کاری بسیار خوب و بهره وری بالا نگه داشت.

سرویس تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط متخصصین تلویزیون سامسونگ مرکز تعمیرات سامسونگ ، با بهترین کیفیت ممکن انجام شده و مجموعه اقداماتی همچون بررسی تلویزیون و بخش های مختلف آن، بررسی و تعمیر یا تعویض قطعات مختلف و اجزاء دستگاه، تعویض بک لایت و مین برد و… را در بر می گیرد.

در صورت تمایل میتوانید نمایندگی ای را که به محل سکونت شما نزدیک تر است را از لیست زیر انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصین مرکز تعمیرات سامسونگ برای خدمت رسانی در محل حاضر شوند

تلفن تماس : ۲۲۳۶۲۴۵۶-۰۲۱

مناطق تحت پوشش نمایندگی شمال

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

تلفن تماس : ۳۳۳۰۴۱۸۴-۰۲۱

مناطق تحت پوشش نمایندگی جنوب

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

تلفن تماس : ۷۷۴۶۷۵۰۴-۰۲۱

مناطق تحت پوشش نمایندگی شرق

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

تلفن تماس : ۴۴۲۴۱۱۸۲-۰۲۱

مناطق تحت پوشش نمایندگی غرب

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

 

ارائه ضمانت نامه معتبر برای تمامی خدمات 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ بر خلاف دیگر شرکت ها و مراکز که نقش واسطه ای میان مشتری و تعمیرکار داشته و هیچگونه مسئولیتی نسبت به خدمات و سرویس های  ارائه شده توسط تعمیر کار ندارند، به عنوان یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ فعالیت دارد و عهده دار تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را تا ۶ماه است .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر